Huurderstevredenheidsonderzoek

Ieder jaar vragen wij KWH, het kwaliteitscentrum voor woningcorporaties, om de waardering van onze huurders te onderzoeken. KWH werkt voor het onderzoek werken samen met onderzoeksbureau DESAN. Zij versturen de e-mails en zij bellen voor het telefonisch afnemen van de vragenlijsten. Het bellen gebeurt ook met mobiele nummers.

Het kan dus goed zijn dat u een e-mail ontvangt van KWH om een vragenlijst in te vullen. Zo kan er aan u worden gevraagd wat u vindt van:

  • het contact met ons,
  • de informatie die u ontvangt
  • hoe reparaties of onderhoud worden uitgevoerd

Door uw antwoorden leren wij waar u tevreden over bent, wat u belangrijk vindt en wat er beter kan.

Vragenlijst reparatieverzoek

De selectie voor de vragenlijst die hoort bij onderhoud aan de woning is dit jaar wat ruim uitgevallen. Het kan zijn dat u een vragenlijst ontvangt waarin staat dat u een reparatieverzoek heeft ingediend, terwijl u zich dat niet kan herinneren. Dat komt omdat er wel onderhoud aan uw woning is geweest. U heeft dan bijvoorbeeld zonnepanelen of dakisolatie gekregen. Of het hele blok is aangepakt. U kunt de vragenlijst dan alsnog in vullen over hoe u dat heeft ervaren. U mag de vragenlijst ook verwijderen.

Wij gaan zorgvuldig met uw gegevens om

U kunt ervan uitgaan dat zowel wij, als DESAN, als KWH zorgvuldig met uw gegevens omgaan. Uw gegevens worden alleen voor dit onderzoek gebruikt en uw antwoorden blijven anoniem. Meer over bescherming van uw gegevens leest u op deze pagina op de website van KWH.

Twijfel of vragen

Er wordt nooit om financiële gegevens gevraagd. Twijfelt u aan de echtheid van de e-mail die u heeft ontvangen of vertrouwt u de beller niet? Belt u ons dan. Dat kan op werkdagen tussen 09.00 – 12.00 uur op telefoonnummer (0181) 668 222. U kunt ook een mail sturen naar info@dezeskernen.nl.