Een reparatie melden

Telefonisch een reparatie melden

Bel metWanneerTelefoonnummer
Onze opzichterMaandag t/m vrijdag tussen 09.00 – 10.00 uur(0181) 668 226
Bij spoedOok buiten kantoortijden en in het weekend(0181) 668 222

Bij een storing aan de lift in uw wooncomplex belt u met KONE Servicecenter 0900 – 225 55 66

Heeft u via de huur een glasverzekering afgesloten? Dan kunt u bij glasbreuk direct bellen (ook ’s avonds en ’s nachts in spoedgevallen) met Meertens Glas 0181 – 61 62 73.

Neemt u anders, of in geval van twijfel contact op met De Zes Kernen.
Wij zijn elke werkdag bereikbaar tussen 09.00 – 12.00 uur op (0181) 668 222.

Heeft u een service abonnement afgesloten? Dan kunt u voor het ontstoppen van het riool direct bellen met Wijers Service B.V. 010 – 416 29 48.
Buiten kantooruren belt u in het geval van spoed naar 06 – 51 71 96 29.

Heeft u geen service abonnement of twijfelt u? Neem dan contact op met De Zes Kernen.
Wij zijn elke werkdag bereikbaar tussen 09.00 – 12.00 uur op telefoonnummer (0181) 668 222.

Bij storing aan de centrale verwarming/warmwatervoorzienig belt u met Technisch Buro TOM 010 – 462 04 11.
(LET OP! Als de storing komt door een zelf opgehangen thermostaat (zoals TOON), worden voorrijkosten in rekening gebracht)

Woont u aan de Gemeenlandsedijk Zuid in Abbenbroek?
Dan belt u naar Energiewacht 088 – 555 30 00

Een Service-abonnement…

Geen omkijken meer naar klein dagelijks onderhoud of reparaties? Sluit dan een serviceabonnement af. Voor een laag bedrag per maand kunt u een aantal reparaties, die u anders zelf moet betalen, door ons laten uitvoeren. Met een serviceabonnement betaalt u geen extra kosten voor arbeidsloon, materiaal of voorrijkosten.

In onze folder ‘Onderhoud, reparaties en serviceabonnement’ leest u hoe het werkt en vindt u een aanmeldformulier.