Op maandag 27 september 2021 schakelen wij over op een nieuw automatiseringssysteem. De reden hiervoor is dat ons huidige systeem niet meer aansluit bij de nieuwe ontwikkelingen. 

Kantoor gesloten

Omdat de overgang op het nieuwe systeem veel tijd kost, hebben we besloten om ons kantoor op maandag 27 en op dinsdag 28 september te sluiten. Op woensdag 29 september staan wij weer voor u klaar. Heeft u op één van deze dagen een spoedgeval in of om de woning waarvoor u ons nodig heeft? Belt u dan ons algemene nummer (0181) 668 222 en u kunt in het keuzemenu uw keuze maken.

Begrip

Een nieuw systeem is altijd even wennen. Dat zal voor ons niet anders zijn. Ondanks het vele trainen en testen in de afgelopen periode kan het in het begin iets langer duren voordat wij uw gegevens in het nieuwe systeem voor handen hebben.

Wij doen natuurlijk ons best u zo min mogelijk te laten wachten, maar mocht dit toch gebeuren, dan vragen wij uw begrip hiervoor.

Huur oktober

Doordat de overgang op het nieuwe systeem eind september plaatsvindt, heeft dit in sommige gevallen consequenties voor het moment van de huurbetaling. Hieronder leest u wat dit voor u betekent:

Betaalt u de huur zelf aan ons? Dan betaalt u de huur voor oktober gewoon op de dag van de maand zoals in uw huurovereenkomst is opgenomen. Er verandert voor u dus niets.

Als u gewend bent om van ons een factuur voor de huur te ontvangen, dan krijgt u de factuur voor de maand oktober pas eind september. U hoeft zelf geen actie te ondernemen. U kunt de ontvangst van de factuur afwachten en daarna uw huur betalen.

Wordt de huur door middel van automatische incasso op de 1e of de 5e van de maand van uw rekening afgeschreven? Dan wordt de huur van de maand oktober eenmalig op de 7e van de maand geïncasseerd.