Een reparatie melden
Telefonisch een reparatie melden
Bel met | Wanneer | Telefoonnummer |
---|---|---|
Onze opzichter | Maandag t/m vrijdag tussen 09.00 – 10.00 uur | (0181) 668 226 |
Bij spoed | Ook buiten kantoortijden en in het weekend | (0181) 668 222 |
Wilt u een liftstoring melden?
Bij een storing aan de lift in uw wooncomplex belt u met KONE Servicecenter 0900 – 225 55 66
Heeft u een glasbreuk?
Heeft u via de huur een glasverzekering afgesloten? Dan kunt u bij glasbreuk direct bellen (ook ’s avonds en ’s nachts in spoedgevallen) met Meertens Glas 0181 – 61 62 73.
Neemt u anders, of in geval van twijfel contact op met De Zes Kernen.
Wij zijn elke werkdag bereikbaar tussen 09.00 – 12.00 uur op (0181) 668 222.
Heeft u een verstopping in het riool?
Heeft u een service abonnement afgesloten? Dan kunt u voor het ontstoppen van het riool direct bellen met Wijers Service B.V. 010 – 416 29 48.
Buiten kantooruren belt u in het geval van spoed naar 06 – 51 71 96 29.
Heeft u geen service abonnement of twijfelt u? Neem dan contact op met De Zes Kernen.
Wij zijn elke werkdag bereikbaar tussen 09.00 – 12.00 uur op telefoonnummer (0181) 668 222.
Wilt u storing aan uw verwarmingsinstallatie melden?
Bij storing aan de centrale verwarming/warmwatervoorzienig belt u met Technisch Buro TOM 010 – 462 04 11.
(LET OP! Als de storing komt door een zelf opgehangen thermostaat (zoals TOON), worden voorrijkosten in rekening gebracht)
Woont u aan de Gemeenlandsedijk Zuid in Abbenbroek?
Dan belt u naar Energiewacht 088 – 555 30 00
Een Service-abonnement…
Geen omkijken meer naar klein dagelijks onderhoud of reparaties? Sluit dan een serviceabonnement af. Voor een laag bedrag per maand kunt u een aantal reparaties, die u anders zelf moet betalen, door ons laten uitvoeren. Met een serviceabonnement betaalt u geen extra kosten voor arbeidsloon, materiaal of voorrijkosten.
In onze folder ‘Onderhoud, reparaties en serviceabonnement’ leest u hoe het werkt en vindt u een aanmeldformulier.
Per mail een reparatie melden
We vinden het fijn als u een reparatieverzoek telefonisch bij ons meldt. We kunnen u dan wat vragen stellen over wat er precies kapot is. Ook kunnen we dan gelijk met u een afspraak maken. Lukt het u niet om ons op werkdagen te bellen tussen 09.00-10.00 uur? Dan kunt u ons ook mailen.
Klik hier om een mail te sturen. Vergeet niet uw adresgegevens en een telefoonnummer in de mail te zetten. Zonder adres of telefoonnummer kunnen we uw reparatieverzoek niet oppakken.
Voordat u ons mailt of belt is het verstandig om eerst te kijken of de reparatie uw verantwoordelijkheid is of die van ons. Dat voorkomt verrassingen van kosten achteraf. Controleert u ook even of u een service abonnement heeft en of de reparatie onder het abonnement valt. Misschien kunt u wel direct contact opnemen met de aannemer.