Reparatie melden
In een veilig en betrouwbaar huis kunt u prettig wonen. Wij vinden het dan ook belangrijk dat woningen goed onderhouden worden. En gaat er iets kapot, dan moet het snel en goed gerepareerd worden.
Wilt u iets laten repareren aan uw woning? Controleert u dan eerst of de reparatie de verantwoordelijkheid is van u of van ons. Dit kunt u nagaan in het ‘Overzicht Onderhoud en reparaties’, in de folder Onderhoud, reparaties en serviceabonnement.
Reparatieverzoek indienen
Valt de reparatie onder onze verantwoordelijkheid of is deze gedekt door uw service-abonnement? Dan kunt u een reparatieverzoek indienen bij De Zes Kernen. Dat kan op de volgende manieren:
- U belt op werkdagen tussen 09.00 en 10.00 uur naar telefoonnummer (0181) 668 228.
- U vult het een reparatieverzoek in op onze website.
Spoedreparatie
Is er sprake van een spoedgeval? Dan kunt u ook na 10.00 uur en buiten kantoortijden bellen naar (0181) 668 222.