Een reparatie melden

Vanwege het Coronavirus vragen we u, reparatieverzoeken die kunnen wachten tot na 28 april, even te bewaren en later bij ons in te dienen.

Reparatie melden per telefoon

Neem contact op metTelefoonnummer
Onze technisch medewerker
Van maandag tot en met donderdag tussen 09.00 – 12.00 uur
(0181) 668 222
Onze opzichter
Van maandag tot en met vrijdag tussen 09.00 – 10.00 uur
(0181) 668 228
Voor spoedreparaties en buiten kantoortijden belt u met(0181) 668 222

Wilt u een storing melden over

De centrale verwarming of de apparatuur voor warm water?
Dan kunt u zelf contact opnemen met Technisch Buro TOM
Let op! Heeft u zelf een thermostaat (bijvoorbeeld een Toon-thermostaat) aangebracht? Controleert u dan eerst of de storing niet hierdoor wordt veroorzaakt. Als dat zo is, moet u de voorrijkosten  van de reparatie betalen
  (010) 462 04 11
Bent u bewoner van de Gemeenlandsedijk Zuid in Abbenbroek? Bij storing aan de centrale verwarming of warmwatervoorziening belt u het gratis telefoonnummer van Energiewacht: (088) 55 53 000
Glasbreuk (bij barsten in de ruit of een kapotte ruit)?
Belt u direct met Meertens Glas (ook ’s avonds en in het weekend)
(0181) 61 62 73
Verstopping van het riool?
Belt u direct met Weijers Service B.V.
buiten kantooruren 06 51 71 96 29
(010) 416 29 48

Een serviceabonnement. Handig en voordelig bij onderhoud en reparaties.

Geen omkijken meer naar klein dagelijks onderhoud of reparaties? Sluit dan een serviceabonnement af. Voor een laag bedrag per maand kunt u een aantal reparaties, die u anders zelf moet betalen, door ons laten uitvoeren. Met een serviceabonnement betaalt u geen extra kosten voor arbeidsloon, materiaal of voorrijkosten. In onze folder ‘Onderhoud, reparaties en serviceabonnement’ leest u hoe het werkt en vindt u een aanmeldformulier.