Een reparatie melden
Reparatie digitaal melden
Reparatie telefonisch melden
Bel met | Wanneer | Telefoonnummer |
---|---|---|
Onze technisch medewerker | Maandag t/m donderdag tussen 09.00 – 12.00 uur | (0181) 668 222 |
Onze opzichter | Maandag t/m vrijdag tussen 09.00 – 10.00 uur | (0181) 668 228 |
Bij spoedreparaties | Buiten kantoortijden incl. het weekend | (0181) 668 222 |
Lifstoring
Bij storing aan de lift in uw wooncomplex belt u met KONE Servicecenter 0900 – 225 55 66 |
Glasbreuk
Heeft u via de huur een glasverzekering afgesloten? Dan kunt u bij glasbreuk direct bellen (ook ’s avonds en ’s nachts in spoedgevallen) met Meertens Glas 0181 – 61 62 73. Neemt u anders, of in geval van twijfel contact op met een medewerker van De Zes Kernen. |
Rioolontstopping
Heeft u een service abonnement afgesloten? Dan kunt u voor het ontstoppen van het riool direct bellen met Wijers Service B.V. 010 – 416 29 48. Buiten kantooruren belt u in het geval van spoed naar 06 – 51 71 96 29. Heeft u geen service abonnement of twijfelt u? Neem dan contact op met een medewerker van De Zes Kernen. |
Verwarmings-/Warmwaterapparatuur
Bij storing aan de centrale verwarming/warmwatervoorzienig belt u met Technisch Buro TOM 010 – 462 04 11. (LET OP! Als de storing komt door een zelf opgehangen thermostaat (zoals TOON), brengen wij voorrijkosten in rekening) Woont u aan de Gemeenlandsedijk Zuid in Abbenbroek? Dan belt u naar Energiewacht 088 – 555 30 00 |